lauantai 6. huhtikuuta 2013

Pienen pieniä hattuja: Hospital hat


Ensimmäisen kerran törmäsin tähän suloiseen pieneen hattuun Neuleaddiktion blogissa ja hatut näyttivät niin suloisilta, että olihan niitä kokeiltava. Nämä ovat myös täydellisiä jämälankojen käyttökohteita, koska lankaa näihin ei uppoa paljon mitään. Ohje on englanninkielinen (linkki lopussa), mutta todella helppo. Näitä syntyy ihan huomaamatta tv katselun lomassa. Koska itselläni ei ole näille mitään tarvetta, ajattelin kysyä läheisestä keskussairaalasta ottaisivatko esim. keskolaan. Toki teen näitä ensin lisää.



Minä tein todellisia minipipoja ja sen takia mallina on tyttären vanha nukke. Mieheni väittää että tämä nukke näyttää kammottavalta, mutta minä olen vahvasti eri mieltä ;D


Alla olevassa kuvassa Minttu-nukella on päällään aikoinaan tyttärelleni tekemä mekko, oli hauskaa löytää sekin tallesta.



Lankoina olen käyttänyt pääosin puuvillalankoja. Nuo vaaleat ovat akryylivauvalankoja.
Lankaa kului 10-18 grammaa, riippuen millä silmukkamäärällä tein.
Ohjeen hattuihin  löydät täältä

Aurinkoa päivääsi
toivottaa Kati

1 kommentti:

Rakastan kommentteja, joten olen todella iloinen jos jätät viestin käynnistäsi. Olet lämpimästi tervetullut uudelleen.

Toivoo Kati